wiros Posted May 24, 2010 Share Posted May 24, 2010 Ik heb als carrier TNT bij vooruitbetaling en TNT -rembours. Daarbij worden orders gratis verzonden als het orderbedrag boven 150 euro is echter gebeurt dit nu ook als men voor rembours kiest, en dat is niet de bedoeling want daarvoor zijn de rembourskosten te hoog. Hoe kan ik gratis verzending uitsluiten als men voor rembours kies?Groet, Robertwww.accucompany.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
TropischBruin Posted May 25, 2010 Share Posted May 25, 2010 Geen idee of dit makkelijk aan te passen is voor 1.2.5, voor de komende release kun je meen ik een verzendmodule koppelen aan een betaalmodule. Link to comment Share on other sites More sharing options...
beutos Posted July 25, 2013 Share Posted July 25, 2013 Ik heb als carrier TNT bij vooruitbetaling en TNT -rembours. Daarbij worden orders gratis verzonden als het orderbedrag boven 150 euro is echter gebeurt dit nu ook als men voor rembours kiest, en dat is niet de bedoeling want daarvoor zijn de rembourskosten te hoog. Hoe kan ik gratis verzending uitsluiten als men voor rembours kies? Groet, Robert www.accucompany.nl Beste Wiros, Ik loop tegen precies hetzelfde probleem aan, heb je hier al een oplossing voor gevonden? Groeten ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts