Yardi Posted October 7, 2016 Share Posted October 7, 2016 (edited) Szukam paru rzeczy i nie wszystkie udało mi się znaleźć, temu piszę do was z prośbą o pomoc (jestem początkujący). Korzystam z domyślnego szablonu który powoli przerabiam, tak dla informacji. 1) Potrzebuję zmienić numer telefonu na górze strony przy skontaktuj się z nami 2) Gdzie edytuje się podstronę kontakt z nami (chodzi mi o wygląd jak i funkcjonalność) 3) Przy nowych produktach mam wstążeczkę niebieską że nowość, chciałbym zmienić jej kolor. 4) Edycja stopki, gdzie? 5) Na dole strony, informacja o sklepie, także nie mogę znaleźć gdzie się to edytuje. 6) Logo na mapie jest duże w zakładce nasze sklepy, można je zmniejszyć? Upload mniejszego loga nie daje takiego efektu. Edited October 7, 2016 by Yardi (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 endriu107 Posted October 7, 2016 Share Posted October 7, 2016 Rozbij pytanie na kilka pytań i przeczytaj regulamin forum: 1 temat = 1 zagadnienie lub 1 pytanie- Jeżeli masz więcej pytań, otwórz więcej nowych tematów!- Nie zadawaj pytania w wątku, który zajmuje się innym tematem. Otwórz nowy wątek, nie ma w tym nic złego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Question
Yardi
Szukam paru rzeczy i nie wszystkie udało mi się znaleźć, temu piszę do was z prośbą o pomoc (jestem początkujący).
Korzystam z domyślnego szablonu który powoli przerabiam, tak dla informacji.
1) Potrzebuję zmienić numer telefonu na górze strony przy skontaktuj się z nami2) Gdzie edytuje się podstronę kontakt z nami (chodzi mi o wygląd jak i funkcjonalność)
3) Przy nowych produktach mam wstążeczkę niebieską że nowość, chciałbym zmienić jej kolor.
4) Edycja stopki, gdzie?
5) Na dole strony, informacja o sklepie, także nie mogę znaleźć gdzie się to edytuje.6) Logo na mapie jest duże w zakładce nasze sklepy, można je zmniejszyć? Upload mniejszego loga nie daje takiego efektu.
Edited by Yardi (see edit history)Link to comment