k.hansen Posted May 23, 2010 Share Posted May 23, 2010 HejKan man ikke få prestashop til at acceptere bmp filer, da jeg ellers skal konvertere over 300 billeder til jpg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted May 23, 2010 Share Posted May 23, 2010 Bmp fylder mere en jpg og gør dermed loadingen af dit site langsommere, så jeg kan kun anbefale dig at konvertere dem. Du kan jo evt søge efter et script eller program der kan masse konvertere filer som ligger i en given mappe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
k.hansen Posted May 23, 2010 Author Share Posted May 23, 2010 Kan man overhovedet få prestashop til at bruge bmp filer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted May 23, 2010 Share Posted May 23, 2010 Ja det tror jeg godt man kan, men det kræver nogen ændringer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted May 24, 2010 Share Posted May 24, 2010 Du skal rette i images.inc.php. Det er dog ikke så ligetil, da PHP ikke har indbyggede funktioner til behandling af BMP.Hvis det kun drejer sig om 300 filer, kan du f.eks. batch-konvertere dem med XnView./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts