sid86 Posted September 30, 2016 Share Posted September 30, 2016 (edited) Prestashop 1.6.1.7 ivm Mollie 1.2.6 Ik krijg Mollie iDeal (of andere Mollie test betaalmethoden voor wat dat betreft) niet goed werkende. Na het uitvoeren van een (test)betaling wordt de pagina uit de bijlage getoond. De order staat wel in het overzicht, maar er worden geen e-mails naar klant of eigenaar verzonden. Een order met een bankbetaling (bankoverschrijving) geeft een debug pagina met de volgende melding: Fatal error: Class 'EC_Stock' not found in /home/admin/domains/website.nl/public_html/override/classes/order/OrderDetail.php on line 37 Heeft iemand een tip in welke richting ik het moet zoeken? Gezien ik Mollie ook gebruik voor andere webshops ben ik hier erg aan gehecht (lees: wel zo makkelijk). Edited September 30, 2016 by sid86 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
sid86 Posted October 5, 2016 Author Share Posted October 5, 2016 De problemen gevende module is gevonden, bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christiaan_01 Posted August 16, 2017 Share Posted August 16, 2017 @sid Weet je nog welke module de boosdoener was? Ik heb hetzelfde probleem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted August 19, 2017 Share Posted August 19, 2017 Dat hoeft niet perse dezelfde te zijn. Installeer de module die mdekker hierboven heeft gepost en kijk welke module die override ook gebruikt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christiaan_01 Posted August 20, 2017 Share Posted August 20, 2017 Klopt, alleen is die module niet meer beschikbaar om te downloaden Link to comment Share on other sites More sharing options...
musicmaster Posted August 22, 2017 Share Posted August 22, 2017 Prestools heeft sinds kort een optie "override list" die je wellicht kan helpen. Hij herkent niet alle modules, maar wel veel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts