bramgrafiekas Posted September 30, 2016 Share Posted September 30, 2016 Geachte Forum, Zodra ik een bestelling doe, wordt er aan de bestllijst zoals het er nu uitziet random een produkt aan toegevoegd. Deze telt niet mee in de totaaltelling, op zich vreemd. Verwijder ik dit artikel in de bestelling wordt de prijs mee veranderd (naar beneden). Dit is niet correct uiteraard. Wie kent dit probleem? En is er een oplossing/oorzaak voor? Groet, Bram Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adeko.nl Posted September 30, 2016 Share Posted September 30, 2016 Dag Bram, Zou je de shop url kunnen delen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefand Posted October 1, 2016 Share Posted October 1, 2016 Dag Bram, Waarschijnlijk haalt hij winkelwagens door elkaar met de ID's in de database. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bramgrafiekas Posted October 1, 2016 Author Share Posted October 1, 2016 Hi, Dank voor je reactie! Ik heb inderdaad gezien dat er ID'd door elkaar staan. Ik heb nu een aantal bestellingen verwijderd en het lijkt nu goed te gaan. Toch ben ik benieuwd hoe dit is ontstaan. Kan het zijn dat een bestaande klant (door mij ingevoerd), die ook zichzelf nog een keer heeft aangemeld (met identieke mailadressen = user) de oorzaak is van dit probleem? URL overigens : http://www.grafiekas.nl/shop Grt. Bram Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts