Jamiro911 Posted September 28, 2016 Share Posted September 28, 2016 (edited) Hey iedereen, Ik vind deze nogal verwarrend. Wanneer ik een product koop verschijnt er bij de het afrekenen in de samenvatting automatisch de verzendkosten. Ik kan slecht bij de tab verzending kiezen tussen ophalen in winkel of Bpost. Dit kan voor klanten verwarrend zijn, daar ze misschien eerst denken dat ophalen niet mogelijk is. Als ik dan terugkeer naar samenvatting staat er bij verzendkosten wel ophaling... Liefst zou ik hebben dat klanten in de samenvatting reeds de keuze hebben. Is dit mogelijk? Edited September 28, 2016 by Jamiro911 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adeko.nl Posted September 29, 2016 Share Posted September 29, 2016 Dag Jamiro, Heb je bij Vervoerders->instellingen, de standaard vervoerder goed ingesteld? Als je deze op Afhaling zou zetten zou deze ook getoond moeten worden in je overzicht. Het is (voor zover ik weet) niet zo gemakkelijk om de vervoerders-keuze in de samevatting te tonen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamiro911 Posted September 29, 2016 Author Share Posted September 29, 2016 (edited) Dag Jamiro, Heb je bij Vervoerders->instellingen, de standaard vervoerder goed ingesteld? Als je deze op Afhaling zou zetten zou deze ook getoond moeten worden in je overzicht. Het is (voor zover ik weet) niet zo gemakkelijk om de vervoerders-keuze in de samevatting te tonen. Ok, alvast bedankt om het mee te bekijken. Wel spijtig dat het op het eerste zicht voor de klant blijkt alsof die geen keuze heeft, pas na stap 4. Ik vermoed dat er zo toch enkelen afhaken... Edited September 29, 2016 by Jamiro911 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adeko.nl Posted September 29, 2016 Share Posted September 29, 2016 Dag Jamiro, En als je One Page Checkout gebruikt in plaats van de 5 stappen? Op die manier zien je klanten de vervoeropties sneller. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamiro911 Posted September 29, 2016 Author Share Posted September 29, 2016 Dag Jamiro, En als je One Page Checkout gebruikt in plaats van de 5 stappen? Op die manier zien je klanten de vervoeropties sneller. Fantastisch idee. Hartelijk dank Link to comment Share on other sites More sharing options...
06HTM08 Posted November 2, 2016 Share Posted November 2, 2016 Ik heb in de vertalingen de tekst aangepast naar geen vervoerder gekozen en een gratis optie al eerste. Werkt duidelijk naar klanten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts