Xawn Posted September 28, 2016 Share Posted September 28, 2016 (edited) Prestashop 1.6.1.6 Har problemer med når man søger, så skriver den produktnavnet, men mangler billedet og skriver "Price undefined" Har forsøgt mig på google, og der var nogle få forslag, som jeg har prøvet, men uden held. Har prøvet at slå fra at søgningen overhovedet skal vise de 10 første, men det reagere den ikke på som sådan. Nogen der har prøvet noget lign. og måske har et godt råd / hint eller evt. en løsning ? Mvh. Kennet Hansen Edited October 5, 2016 by Xawn (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 4, 2016 Share Posted October 4, 2016 Det virker fint, når jeg prøver? Hvis problemet er løst, skal du huske at rette overskriften til LØST Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xawn Posted October 5, 2016 Author Share Posted October 5, 2016 Du har ganske ret! Problemet var i nogle override filer fra dem der havde lavet templaten. Og ikke selve search modulet. Det tog en del tid at finde løsningen, og eftersom ingen havde skrevet herinde, havde jeg glemt alt om det igen. Beklager. -Kennet 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts