L.A Posted September 28, 2016 Share Posted September 28, 2016 Ik werk al een tijdje met Prestashop 1.6.1.7 maar loop vaak tegen het volgende probleem aan: Als ik een product (naam, korte beschrijving of omschrijving etc.) aanpas en vervolgens op opslaan en blijven of opslaan druk; dan worden de gegevens niet gewijzigd. Heel irritant, na 5 x opnieuw proberen met kopiëren-plakken lukt het meestal wel, maar dit moet gewoon kunnen werken. Ik werk met Internet Explorer Edge. Zijn er meer mensen met dit probleem? En hoe kan dit opgelost worden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apium Posted September 28, 2016 Share Posted September 28, 2016 Bedoel je dat de aanpassingen niet in de front-office zichtbaar zijn? Of dat je teruggaat naar de product-edit pagina en daar de wijzigingen (nog) niet zijn doorgevoerd? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
L.A Posted September 28, 2016 Author Share Posted September 28, 2016 Hallo Apium, In beide gevallen zijn de aanpassingen niet zichtbaar. Als ik in de back-office werk worden de aanpassingen niet opgeslagen en springen ze terug naar de oude gegevens. Deze worden dus ook niet aangepast in de front-office. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apium Posted September 28, 2016 Share Posted September 28, 2016 Zeer vreemd! Heb je toegang tot de error logs? Werk je met multistore? Kun je bij de database? Link to comment Share on other sites More sharing options...
L.A Posted October 3, 2016 Author Share Posted October 3, 2016 Bedankt voor de tip. Ik werk nu in Google Chrome, daar ben ik nog niet tegen dit probleem aangelopen, maar zal even bij prestaties kijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts