Bryllupsbutik Posted September 16, 2016 Share Posted September 16, 2016 (edited) Hej Håber der er en der kan hjælpe mig med mail. Shoppen: festshoppen-bryllupsbutik.dk ( ny opsat ) version 1.6.1.6 har inst. mail allert og den er ok opsat shoppen sender mail til kunder - fra kontaktsiden men ak! den sender ikke til mig som ejer hvis en ordre går ind jeg har forsøgt at søge på problemet over alt, fuldt rådende, men er lige vidt håber der her i forummet er en der kan hjælpe? ps. bruger web10 mail system Hej Håber der er en der kan hjælpe mig med mail. Shoppen: festshoppen-bryllupsbutik.dk ( ny opsat ) version 1.6.1.6 har inst. mail allert og den er ok opsat shoppen sender mail til kunder - fra kontaktsiden men ak! den sender ikke til mig som ejer hvis en ordre går ind jeg har forsøgt at søge på problemet over alt, fuldt rådende, men er lige vidt håber der her i forummet er en der kan hjælpe? ps. bruger web10 mail system Edited September 16, 2016 by Bryllupsbutik (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 16, 2016 Share Posted September 16, 2016 Det er en fejl i 1.6.1.6. Opgradering til 1.6.1.7 og det virker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bryllupsbutik Posted September 16, 2016 Author Share Posted September 16, 2016 Det er en fejl i 1.6.1.6. Opgradering til 1.6.1.7 og det virker. 1000 tak - det løste mit problem! mvh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts