Carltonn Posted May 20, 2010 Share Posted May 20, 2010 Hej allaFinns det någon här på forumet som har knåpat ihop en egen One Page Checkout som fungerar utan ändringar i kärnan och som inte kostar en massa pengar.Ni som har köpt er lösning, vilken köpte ni och hur nöjda är ni? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ampere Posted May 20, 2010 Share Posted May 20, 2010 Oxå väldigt intresserad, dock av hur många mer AVSLUT denna lösning ger?Vore kul om samtliga som har snabbkassa svara.MVH Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted May 22, 2010 Share Posted May 22, 2010 Prestaworks.se har en snabbkassa och den fungerar bra, jag kör den på mina butiker.Dock så är det inte en one-page men bra nära och den funfgerar som den ska. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carltonn Posted May 23, 2010 Author Share Posted May 23, 2010 Wow vilken respons, kanske inte är så efterfrågat som jag trodde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
torsdag Posted May 23, 2010 Share Posted May 23, 2010 a) Express Checkout - Gratis, men halvfärdigt då utvecklaren gick över till CS-cart.Fastlane - €39 och kräver att Zend finns installerat.c) One page checkout - €45 och verkar vara den bäst supportade av dessa tre.Hojta till om någon vill dela ett inköp av c) (eller ) - Prestashop-communityn tröttar mig nåt sjukt med sina överpriser för halvtaskiga tillägg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carltonn Posted May 23, 2010 Author Share Posted May 23, 2010 Förstår vad du menar men känner inte för att dra igång en open source debatt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts