tallinn Posted September 7, 2016 Share Posted September 7, 2016 Hej. Er der nogen som har tid til at hjælpe mig lidt med et migration via Skype eller lignende? Jeg kan godt købe kaffe eller øl efter hjælpen Link to comment Share on other sites More sharing options...
svalebech Posted September 8, 2016 Share Posted September 8, 2016 Hvad skal du have migarteret er det data eller en shop? Kommer an på hvor lang tid og hvad det er eller kan jeg godt hjælpe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tallinn Posted September 8, 2016 Author Share Posted September 8, 2016 Det er et gammel shop (1.6.0.14) som jeg vil gerne upgradere til den nyeste (1.6.1.7) og slet alle moduler. Jeg kan ikke set op et development environment fordi der er alltid noget som gör galt.Det vil være meget sjovt hvis jeg kan tale med nogen som har erfaring.Måske har du set det fra min skriv, men jeg kommer ikke fra Danmark Håber du forstår hvad jeg skriver. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firmaconnect.net Posted September 13, 2016 Share Posted September 13, 2016 Kan godt hjælpe men er ikke fra KBHSå hvis dit sprog er problemet kan vi tage det på engelsk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
STYX-SE Posted September 16, 2017 Share Posted September 16, 2017 Nogen der kan hjælpe med at migrere alle produkter, categorier, billeder osv. fra ver. 1,6 til en shop med ver 1.7? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 16, 2017 Share Posted September 16, 2017 Der er ikke nogen automatisk opdatering fra 1.6 til 1.7. Så det er der formentligt ikke nogen der kan hjælpe dig med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 16, 2017 Share Posted September 16, 2017 Start ny tråd i stedet for at skrive i andres. Link to comment Share on other sites More sharing options...
STYX-SE Posted September 17, 2017 Share Posted September 17, 2017 pertho tror ikke du læste mit spørgsmål, siden du svarer som du gør det: Der er ikke nogen automatisk opdatering fra 1.6 til 1.7. Så det er der formentligt ikke nogen der kan hjælpe dig med. Mit spørgsmål lød ikke på en opdatering, men et flyt af produkter, kategorier o.s.v. fra en butik med PS1.6 til en butik med PS1.7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 19, 2017 Share Posted September 19, 2017 Hvorfor vil du så migrere en shop fra 1.6 til 1.7 - når det ikke kan gøres nemt, og 1.7 stadig har mange fejl?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts