saandyy Posted August 26, 2016 Share Posted August 26, 2016 Witam, jestem osobą rozpoczynającą przygodę z PS. Obecnie jestem na etapie przeniesienia domeny ze strony home.pl na serwery PS. Chcę Was prosić o pomoc w udzieleniu informacji gdzie mogę znaleźć adresy DNS, które powinnam wpisać w celu wydelegowania domeny z home.pl na serwery DNS? Wyczytałam, że powinnam je otrzymać od dostawcy serwera zewnętrznego, lecz niestety nie wiem gdzie można je odnaleźć. Będę wdzięczna za wskazówki ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
endriu107 Posted August 26, 2016 Share Posted August 26, 2016 Co to za serwery PS? Link to comment Share on other sites More sharing options...
saandyy Posted August 26, 2016 Author Share Posted August 26, 2016 (edited) Miałam na myśli serwery DNS prestashop. Jeżeli coś takiego nie istnieje, to wybaczcie, jestem dość zielona. Przeczytałam, że pierwszy krokiem jest:1) Poinformuj docelowego operatora o nazwach domen, jakie chcesz wydelegować na jego serwery DNS, aby mógł on przygotować tzw. pliki strefy.2)....3)...4) Zaznacz opcję „Korzystaj z serwerów DNS innego operatora” i wpisz poniżej adresy serwerów DNS otrzymane od dostawcy serwera zewnętrznego (minimum 2). (ten krok dot. powyżej tabelki ) Po wpisaniu np. dns.prestashop.pl wyskakuje mi komunikat: Docelowy serwer DNS nie jest poprawnie skonfigurowany dla domeny XYZ. Skontaktuj się z obsługą techniczną serwera "dns.presta.pl" i poproś o jego właściwe przygotowanie (utworzenie rekordu SOA) źródło: https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/delegacja-domeny-na-serwery-dns-home-pl-od-innego-operatora/ Edited August 26, 2016 by saandyy (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
endriu107 Posted August 26, 2016 Share Posted August 26, 2016 To może inaczej zapytam na jakim hostingu masz sklep? Masz własny hosting na którym jest sklep, czy może np. masz sklep w prestashop cloud? Link to comment Share on other sites More sharing options...