Piggen Posted May 16, 2010 Share Posted May 16, 2010 Hej alla prestashop vänner!Jag har sökt på forumet här men jag inte hittat något om mitt problem så jag hör med er om ni har något förslag på vad det är jag kan ha för problem.Problemet är att när kunderna har registrerat sig så kan de inte logga in. Det som händer är när kunden skall logga in så uppdateras bara sidan, det kommer inget felmedelande. Likaså är det när kunden lägger en produkt i varukorgen och vill gå till en annan kategori så försvinner innehållet i varukorgen. Jag misstänkte till en början att det kunde relateras till databasen men efter att jag provat att logga in via min ipadress som sidan ligger på så funkar det. Men det fungerar altså inte när jag för söker logga in via min URL.Hoppas det är någon som förstår vad jag menar Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 Låter som cookieproblem..Har du iframeredirect eller liknande till sidan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piggen Posted May 17, 2010 Author Share Posted May 17, 2010 Hej,Tack för ditt svar. Det känner jag inte till tyvärr, är fortfarande ganska grön på detta. Dock så fungerar butiken både i Safari och Firefox. Om du besitter något hemligt karateknep på hur man löser detta vore jag oändligt tacksam! Ha en trevlig dag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts