prestalollo Posted May 15, 2010 Share Posted May 15, 2010 En kort fråga: var hittar jag att översätta "Pickup order" på pdf-fakturan? Jag hat installerat en modul för ändamålet, och allt annat ser bra och översatt ut, det är bara den benämningen (för betalningsmetoden) som saknas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted May 15, 2010 Share Posted May 15, 2010 Om texten ligger i pdf klassen så borde det vara pdf översättning, men om texten kommer via modulen så är det i modulöversättning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
prestalollo Posted May 16, 2010 Author Share Posted May 16, 2010 Ja, men de översättningar som finns av "Pickup order" visas inte på pdf:en - finns det något trick för att kolla vilken kod som gäller för just den strängen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 Du får nog gå in och gräva lite i modulerna och se ifall de missat att ange ->l(TEXT); Link to comment Share on other sites More sharing options...
prestalollo Posted May 17, 2010 Author Share Posted May 17, 2010 Aha, tack, var letar jag efter detta (vanligtvis)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts