grzcyg Posted August 10, 2016 Share Posted August 10, 2016 Witam.Jestem nowy w świecie Prestashop i szybko mam rzucone kłody pod nogi. Moim zadaniem jest uzyskać efekt jak niżej: tj. ikona po lewej od tekstu, 2 i więcej wyrazowe zakładki mają się składać po pierwszym wyrazie, gradient jak wyżej. Proszę o pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 () Maciej () Posted August 10, 2016 Share Posted August 10, 2016 Obrazki uzyskasz poprzez zastosowanie zewnętrznej czcionki z obrazkami. Składanie wyrazu po 1 słowie.. hmm.. jedyne co mi przychodzi do głowy to formatowanie w kodzie HTMLa tagu <br> Gradienty to nic innego jak jeden kolor dla całego przycisku. Do zrobienia w CSS poprzez utworzenie dodatkowych formatowań kolejnych przycisków, albo kodem JS, który będzie dawał kolejno jaśniejsze wersje bazowego koloru. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 vekia Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 każdy z elementów menu musi mieć swoje unikalne id / klasę aby coś takiego utworzyć jeżeli korzystasz ze standardowego blocktopmenu - niestety, tak nie jest i wymaga top rzerobienia głównego pliku modułu .php przykład podany jest tutaj: https://www.prestashop.com/forums/topic/266048-blocktopmenu-dodatkowe-linki-po-prawej-stronie/następnie za pomocą css możemy zdefiniować ikonę jaka będize się wyświetlać dla tych elementów za pomocą ::before Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 grzcyg Posted August 12, 2016 Author Share Posted August 12, 2016 (edited) Dzięki za odpowiedź. Niestety po wklejeniu kodu z posta, którym zalinkowałeś nie dodają mi się te ID do pozycji z menu. Linki do menu dodaję w ten sposób: Edited August 12, 2016 by grzcyg (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...