cecepee Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 Hej.Jag skulle gärna vilja ha möjligheten att erbjuda extra produkter som kan passa bra med produkten de redan lagt i varukorgen. T.ex. extra tomma CDr skivor till CD-brännare eller batteri om man lagt i en vibrator. ;-) Jag gissar att jag inte är den första som söker den här funktionen. Men när jag kollar igenom "3:e parts moduler" så hittar jag inget som verkar fixa detta.Om någon har en fix eller lösning på detta så skulle jag vara väldigt tacksam för information.Mvh.Peter Link to comment Share on other sites More sharing options...
MatsP Posted May 20, 2010 Share Posted May 20, 2010 Om du går under en produkt så har du en rad längst ner i produktinformationen i administrationen där du kan lägga till "tillbehör" för produkter.Antar att det är något sånt du är ute efter? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cecepee Posted May 20, 2010 Author Share Posted May 20, 2010 Har provat att lägga in en produkt från katalogen som tillbehör till en annan produkt, men jag ser inte att det gör någon skillnad när jag försöker köpa den produkten. Jag får ingen info eller något annat som säger att det finns produkt som passar. Vilket får mig att undra vad den funktionen är till för egentligen.//Peter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts