cupofme Posted July 13, 2016 Share Posted July 13, 2016 Mijn homeslider veranderd van kleur als ik hem upload / plaatst in prestashop. De kleuren worden te fel en te overbelicht. Zie bijlage. slider online = te fel en overbelicht slider photoshop = originele kleur die ik wil hebben. Al mijn andere foto's bewerk ik ook in photoshop en die zijn gewoon goed van kleur, alleen mijn homeslider niet, na uploaden. Ik heb ook al geprobeerd om de homeslider foto, minder fel te maken en donkerder en dan uploaden... maar dit werkt ook niet. Iemand tips?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adeko.nl Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 Beste Cupofme, Het is mogelijk dat er een css filter is toegepast over je slider. Als dit niet de oplossing is, zou je dan de URL van je webshop willen delen zodat dit verder kan worden bekeken? Met vriendelijke groet, Het Adeko Team! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cupofme Posted July 14, 2016 Author Share Posted July 14, 2016 Hallo Adeko Team, Filter zou kunnen, ik heb dit thema gekocht. Waar kan ik die filter terug vinden, als dit zo is? (ik ben een webshop aan het opzetten en dit is voor mij allemaal nieuw:) Mijn URL : http://www.cupofme.nl/index.php Groetjes Cup of Me Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adeko.nl Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 Beste Cupofme, Normaal zou deze filter terug te vinden zijn in een CSS bestand van de module of in de stylesheet van het gekochte thema. Helaas is dit niet het geval in jouw webshop. Wanneer je de afbeelding vanuit de slider in een nieuw venster opent kun je zien dat het inderdaad niet de juiste kleuren heeft, dus lijkt het mij dat het al fout gaat voor het uploaden van de afbeelding. Zou het mogelijk kunnen zijn dat de afbeelding fout is opgeslagen vanuit Photoshop? Ik raad je aan om het PSD bestand op te slaan voor web en deze nog is te uploaden in de Home Slider module. Opslaan voor web doe je door de sneltoets "CTRL + SHIFT + ALT + S" te gebruiken. Ikzelf gebruik voornamelijk de instellingen vanuit de bijgevoegde afbeelding. Met vriendelijke groet, Het Adeko Team! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cupofme Posted July 14, 2016 Author Share Posted July 14, 2016 Top! Met save voor Web is het gelukt:) Ik wist niet dat er zoveel verschil zat tussen opslaan als JPG. of save for Web. In ieder geval bedankt voor de tip! Groetjes Cup of Me Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adeko.nl Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 Beste Cupofme, Mooi om te horen dat het is gelukt. Verder wensen wij je veel succes met je webshop. Met vriendelijke groet, Het Adeko Team! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts