Lærershop.dk Posted June 25, 2016 Share Posted June 25, 2016 (edited) Hej Mit OnePageCheckout modul bliver slået fra når jeg rydder cache på min webshop. (Avancerede Parametre --> Ydelse --> Ryd cache) Jeg løser problemet ved at slette class_index.php filen i cache mappen, så der er en løsning. Men hver gang jeg redigerer noget på min shop skal jeg huske at slette class_index.php . Er der ikke en mulighed for at undgå de irriterende trin? skoleabc.dk lærershop.dk Edited June 25, 2016 by skoleABC.dk (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
dinprestashop Posted June 27, 2016 Share Posted June 27, 2016 Hej :-) Hvilket OnePageCheckout modul bruger du eller er det prestashop´s standart ? kan nemlig se når jeg putter noget i kurven og vælger gå til betaling, så tømmer den kurven. //Nick Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted June 27, 2016 Share Posted June 27, 2016 Kan ikke se kurven her på lærershop, nok modulet der ikke er aktivt.Men jo det lavet en refresh for mig også og tømmer kurven.Har set det før men kan ikke på stående fod huske fixet til det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lærershop.dk Posted June 27, 2016 Author Share Posted June 27, 2016 Hej Ja, med forfærdelse opdagede jeg det også lige. Det er katastrofalt... jeg er på sagen... Gode forslag modtages med kyshånd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted June 27, 2016 Share Posted June 27, 2016 Har lige sendt dig en privat besked Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts