Frits van Leeuwen Posted June 21, 2016 Share Posted June 21, 2016 (edited) Hallo allemaal, Ik heb een code die ik kan gebruiken op mijn website, om het logo van Trustedshops te kunnen gebruiken. Echter, ik krijg bij het ingeven van de code de volgende melding: [PrestaShop] Fatal error in module file :/home/id787913/domains/powerballkracht.nl/public_html/modules/trustedshops/classes/TSCommon.php:Class 'SoapClient' not found Heeft er iemand enig idee wat ik kan doe om dit op te lossen? Ik gebruik Prestashop 1.6.1.5 en ik wil de nieuwste module van Trustedshops gebruiken. Mijn provider biedt mij de mogelijkheid om met DirectAdmin het één en ander zelf in te stellen. Ik kan daar o.a. ook bij de PHP instellingen kiezen om SOAP aan te zetten. Wat ik natuurlijk ook gedaan heb. Vriendelijke groet, Frits van Leeuwen Edited June 22, 2016 by Frits van Leeuwen (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frits van Leeuwen Posted June 22, 2016 Author Share Posted June 22, 2016 Bedankt voor de snelle reactie. Ja, ik heb het op deze manier gedaan. Als ik naar dat scherm terug ga, dan zie ik soap ook aangevinkt staan. Dus ik ben zeker dat ik het werk ook opgeslagen heb. Ik ging daardoor aan mij zelf twijfelen of dat ik het wel goed begrepen had. Of moet ik naast het aanvinken nog iets anders doen? Is er misschien een mogelijkheid om dat soap afzonderlijk te testen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frits van Leeuwen Posted June 22, 2016 Author Share Posted June 22, 2016 Ik heb met mijn provider contact gehad. En die gaf mij een informatie file die allerlei instellingen laat zien dat hij wel is geladen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frits van Leeuwen Posted June 22, 2016 Author Share Posted June 22, 2016 Ik heb jouw antwoord aan mijn hosting provider gestuurd. nu maar afwachten weer. en bedankt voor zover. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frits van Leeuwen Posted June 22, 2016 Author Share Posted June 22, 2016 Mijn provider keek even verder dan tot nu toe. In Directadmin had ik het vinkje links van het woord soap aangeklikt. Dit had rechts moeten zijn. Ik had daar helemaal overheen gekeken. Bedankt voor de support. Het werkt nu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts