BlueWonder Posted June 20, 2016 Share Posted June 20, 2016 Ik heb geprobeerd mijn website te upgrade naar 1.6.1.6. Dit ging helaas fout. Nu heb ik mijn backup terug gezet. Maar ik krijg nu een 404 error op de site Not Found The requested URL /nl/ was not found on this server. Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. Wat gaat er fout? URL: http://wayfinders.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlueWonder Posted June 20, 2016 Author Share Posted June 20, 2016 Ik snap er niets meer van. Loop alle instellingen na, verander niets maar sla wel alles op. En het werkt weer...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlueWonder Posted June 20, 2016 Author Share Posted June 20, 2016 Dat je ervan uitgaat dat PrestaShop altijd een backup kan terugzetten. Er wordt vaak genoeg gewaarschuwd dat je daarnaast zelf een betrouwbare backup moet maken. Heeft je hostingprovider nog een backup voor je liggen? Ik had mijn eigen backup gebruikt, niet die van PrestaShop. Pas na dat ik alle instellingen had bevestig/opgeslagen zonder deze te veranderen, werkte alles weer. Het is en blijft een vreemd probleem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlueWonder Posted June 20, 2016 Author Share Posted June 20, 2016 Morgen ga ik het nogmaals proberen. Hopelijk gaat alles dan wel goed. Volgens mij staan de instelling nu goed. Dus morgen eerst weer een back-up draaien en dan updaten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts