Mynewart.dk Posted June 17, 2016 Share Posted June 17, 2016 Hej derude Jeg har en webshop, der sælger malerier (Mynewart.dk) Jeg kunne godt tænke mig at køre en blog på siden. Jeg vil derfor høre, om der er nogle, der har erfaringer med Prestashops blog-moduler og kan anbefale et? Mvh. Malthe Mynewart.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
dinprestashop Posted June 18, 2016 Share Posted June 18, 2016 Hej :-) Jeg kender en del til den blog der er i Warehouse temaet, men ellers er der også denne her Blog Prestashop Blog Prestashop er den mest solgte, og der er nok også den du vil kunne få mest support hvis du behøver dette. Hilsen Nick Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mynewart.dk Posted June 18, 2016 Author Share Posted June 18, 2016 Hej og tak for dit svar. Jeg fandt denne i forbindelse med min søgning: https://www.prestashop.com/forums/topic/317230-prestashop-blog-module/ Den er gratis kan jeg se. Nogen, der har kendskab til om det er fin? Mvh. Mynewart.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
dinprestashop Posted June 18, 2016 Share Posted June 18, 2016 Hej :-) Jeg har ikke prøvet den, men hvis du prøver den og finder ud af den er super må du gerne dele lidt med os her inde :-) //Nick Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 18, 2016 Share Posted June 18, 2016 Mange themes fra Templatemoster har et blogmodul med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts