silenthilldk Posted June 16, 2016 Share Posted June 16, 2016 Hejsa. Jeg forsøger at lave en automatiseret integration fra Prestashop over i Dinero, via Storebuddy. Dette kræver en API adgang via. prestashops webservice over til Storebuddy, men der kan desværre ikke etableres forbindelse til Storebuddy via. API nøglen. Storebuddys support kan desværre ikke hjælpe, da det tyder på at API nøglen simpelthen ikke giver den forbindelse som Storebuddy har behov for. Ved forsøg at logge ind via browser med API nøglen, så afviser den nøglen. Nogle der ved hvad der kan være årsagen? Jeg har prøvet at google lidt på det, og fandt en mulig løsning med noget kode i .htaccess, men det hjalp desværre ikke. På forhånd tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted June 16, 2016 Share Posted June 16, 2016 (edited) Hvilken version af prestashop? Edited June 16, 2016 by mostlyharmless (see edit history) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
silenthilldk Posted June 17, 2016 Author Share Posted June 17, 2016 Det er 1.6.1.5 Jeg er villig til at give lidt for hjælp til at få løst problemet, men synes 500 kr i timen + moms var mere end jeg vil give for at få en "professionel" til at fejlsøge (og måske ikke løse problemet). Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted June 17, 2016 Share Posted June 17, 2016 Jeg tager lige et kig på det via min localhost hjemme senere.Tror det er det man kalder "interesse timer" Link to comment Share on other sites More sharing options...
silenthilldk Posted June 17, 2016 Author Share Posted June 17, 2016 Jeg tror ikke det er et generelt problem, for mange kører jo Dinero i dag, og lur mig om ikke rigtig mange af dem også har webshop - så der kræves denne opsætning via. Storebuddy. Så jeg tror jeg har noget indstilling eller form for blokering, der forhindrer at jeg kan tilgå den via. min API Webservices nøgle Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted June 17, 2016 Share Posted June 17, 2016 Tager lige et tjek på det i løbet af weekenden Link to comment Share on other sites More sharing options...
silenthilldk Posted June 17, 2016 Author Share Posted June 17, 2016 Det ville være lækkert med lidt hjælp Har kørt med Billys Billing, men synes simpelthen der er så mange fejl og finurligheder i deres systemer, især efter jeg kom på den nye udgave - har måtte slette et helt årsregnskab efter en fejlbehæftet momsopsætning, som jeg først fandt ud af efter at hele året var bogført, og det satte mig under enormt pres lige pludselig da jeg fandt ud af fejlen, fordi jeg skulle have opsat ny konto og lagt det hele ind på ny (kan være modulet, men det ændrer jo ikke på at det bare ikke har "spillet" hos mig på noget tidspunkt) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted June 17, 2016 Share Posted June 17, 2016 kan være en dum lille ting man har overset.Desværre stirrer man sig tit blind på det Link to comment Share on other sites More sharing options...
silenthilldk Posted June 17, 2016 Author Share Posted June 17, 2016 Måske - jeg har haft snakket med Storebuddy's support, og de siger at man slet ikke kan få adgang via. API koden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted June 17, 2016 Share Posted June 17, 2016 har du tjekket om din shop sender noget via /api/ ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
silenthilldk Posted June 17, 2016 Author Share Posted June 17, 2016 jeg kan få login frem på shopnavn.dk/api - men når jeg indtaster API nøglen i brugernavn der, så kommer den frem igen. så tyder på at den ikke kan godkende nøglen eller læse på den i hvert fald. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted June 17, 2016 Share Posted June 17, 2016 http://mypasskey@mystore.com/api/ noget i stil med den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted June 20, 2016 Share Posted June 20, 2016 Hmmm oki har lavet diverse tests.Og jeg kan ikke finde noget problem, tror du det måske er din host der blokerer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lærershop.dk Posted June 23, 2016 Share Posted June 23, 2016 Du har husket at markere alle "GET" værdier? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts