Thomas-ldr Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Hallo, Ik ben opzoek naar een module waarmee ik meerdere voucher in een keer kan aanmaken, dit omdat dit mij misschien wel tijd kan schelen. Zou iemand mij hier verder mee kunnen helpen? Het is voor een Facebook actie namelijk en als ik zelf 100 vouchers moet aanmaken ben je natuurlijk een eeuwigheid bezig, en als er een module voor is dan kan ik mezelf die tijd besparen. Bedankt alvast. Groetjes, Thomas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas-ldr Posted June 16, 2016 Author Share Posted June 16, 2016 Kan iemand me helpen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas-ldr Posted June 17, 2016 Author Share Posted June 17, 2016 Niemand ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaakMijnWitgoed Posted July 1, 2016 Share Posted July 1, 2016 Je kan toch gewoon één voucher aanmaken die maar één keer door een klant gebruikt kan worden? Als je hem verder niet specifiek koppelt aan één klant, kan iedereen die gewoon gebruiken (evt. tot het door jou ingestelde maximum aantal). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts