Kirsten! Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Ik wil geen gebruikmaken van geavanceerd voorraadbeheer. Ik wil nu mijn artikelen op voorraad brengen. Is daar een snellere manier voor dan elk artikel openen en daar de aantallen invullen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kirsten! Posted June 15, 2016 Author Share Posted June 15, 2016 Ja ok dat is inderdaad mooi voor hele grote aantallen. Maar stel ik heb een bestelling gedaan en die komt nu binnen met 10 artikelen? Dan moet dat in het artikel bij aantallen? Ik kan niet een artikellijst oproepen en daar de voorraad in bijwerken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kirsten! Posted June 15, 2016 Author Share Posted June 15, 2016 Ja dat snapte ik uit je vorige bericht, maar dat leek me voor bv 10 artikelen wat omslachtig. ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
musicmaster Posted June 17, 2016 Share Posted June 17, 2016 Heb je Prestools Suite al geprobeerd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaakMijnWitgoed Posted July 1, 2016 Share Posted July 1, 2016 Ja dat snapte ik uit je vorige bericht, maar dat leek me voor bv 10 artikelen wat omslachtig. ;-) Da's een van de redenen waarom ik dus juist wel geavanceerd voorraadbeheer gebruik. Je kan dan ook leveranciersbestellingen aanmaken. Zodra je die bestelling (evt. deels) markeerd als "ontvangen", worden de ontvangen aantallen gelijk automatisch voor je verwerkt in PrestaShop! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts