Guest Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 (edited) Jeg sælger mønstre til download på min side. Altså, jeg har oprettet varen som virtuel vare med tilknyttet fil. Jeg er nu stødt ind i det problem, at en fil er større end 2MB, som åbenbart er en begrænsning. Se fejlteksten i vedhæftede fil. Jeg har haft kontakt til Meebox, hvor jeg har fået hjælp til at rette i PHP-Selector under C-panelet. Her har jeg rettet post_max_size til 16MB. Det gav ingen forskel. Jeg har også prøvet at rette i etc/php.ini. Men da jeg ligger på en af de nyere servere kan php.ini ikke benyttes, siger Meebox. Så er min tanke, at problemet måske ligger i dette: "Maximum size for a downloadable product set in preferences (2M)". Problemet er bare, at det kan jeg ikke finde under preferencer. Kører 1.6.1.2. Er der nogen, som har en ide til, hvor jeg kan finde den værdi? Edited June 15, 2016 by Guest (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Erhm har du en mulighed for at "genstarte" din webserver ved meebox?Det er bare mener så bestemt at for at php.ini ændringer skal træde i kraft skal serveren genstartes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Nu ligger jeg jo ikke alene på den server, så det får jeg dem nok ikke til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 nej nej men genstart i dette tilfælde kan være at "tvinge" serveren til at opdatere indstillingerne (altså indlæse din php.ini). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Jeg skrev jo netop, at php.ini ikke kan bruges på de nye servere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Oki, prøv lige det her så.Under administration/indstillingertjek at Maksimum størrelse på varer til download Er sat rigtigt.Ved godt det er en lidt "lav teknisk start" men virker det ikke har jeg endnu en mulig løsning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Hmmmm. der kan man bare se. Jeg havde kikket under preferencer, og ikke under administration/preferencer. Det var lige det, der skulle til. Tak for hjælpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 intet problem .Husk at sætte den i forhold til alle de parametre der skal til derinde så kunderne også kan hente de store filer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts