Runge1980 Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 (edited) Hej.Har gennem længere tid bøvlet med optimering af billeder på min Shop.Har kigget på smush.it og kraken.IoKraken er den af de to der kan komprimere billederne mest ifølge. Deres test resultat af de 2.Men kan det virkelig passe at man igen igen skal til og betale for et modul.WordPress har altid et ton af gratis moduler til SEO optimering. Edited July 27, 2016 by Runge1980 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 (edited) Skal lige høre hvad er det præcist du vil have gjort ved billederne?Komprimering/nedskalering/cropping eller? Edited June 15, 2016 by mostlyharmless (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runge1980 Posted June 15, 2016 Author Share Posted June 15, 2016 Komprimering, så hastigheden øges på siden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Prøv at se på http://registry.gimp.org/node/26259?page=1, Bimp til Gimp er 100% gratis og kan en masse i forhold til både resampling og nedkogning af billeder Link to comment Share on other sites More sharing options...
jake_mm Posted June 17, 2016 Share Posted June 17, 2016 Hej, Hvis billederne har de rigtige dimensioner og der ikke er mere at komme efter der, kører jeg dem altid igennem FileOptimizer inden jeg uploader dem. Efter jeg har gjort det, sætter pagespeed insights eller GTmetrix sjældent en finder på dem. Link til FileOptimizer på sourceforge Håber det kan hjælpe dig. /Jacob 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts