teamchef72 Posted June 13, 2016 Share Posted June 13, 2016 Hej håber der er nogle der kan hjælpe.Efter opdatering til version 1.6.1.5 kan jeg ikke længere logge ind på admin delen.hvis jeg prøver at logge ind kommer jeg bare tilbage til login siden og kan igen indtaste bruger og kode.Kan ikke komme længere uanset hvad jeg prøver. Så står med en shop i vedligeholdelses mode, uden adgang til den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted June 13, 2016 Share Posted June 13, 2016 (edited) Reloader siden bare?evt prøv dette: Gå ind i databasen via mysql eller lignende.Find tabellen "ditpræfix_configuration" (udskift ditpræfix med hvad dit tabel præfix er ex. ps. pres eller lignenden) Vis dataen i denne tabel.Find linien der hedder "PS_CIPHER_ALGORITHM" og skift den fra 1 til 0. Edited June 13, 2016 by mostlyharmless (see edit history) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
teamchef72 Posted June 13, 2016 Author Share Posted June 13, 2016 Nu må jeg erkende jeg er helt blank på Mysql halløj.hvis jeg logger på My SQL via vores webhotel udbyder kan du så forklare mig hvor jeg finder den tabel.Jeg fandt lidt samme svar på det engelsk forum, men fandt aldrig ud af hvordan jeg fandt de der tabeller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted June 13, 2016 Share Posted June 13, 2016 Jeg vil gerne forsøge i hvert fald Link to comment Share on other sites More sharing options...
linkstatic Posted June 13, 2016 Share Posted June 13, 2016 Hej håber der er nogle der kan hjælpe. Efter opdatering til version 1.6.1.5 kan jeg ikke længere logge ind på admin delen. hvis jeg prøver at logge ind kommer jeg bare tilbage til login siden og kan igen indtaste bruger og kode. Kan ikke komme længere uanset hvad jeg prøver. Så står med en shop i vedligeholdelses mode, uden adgang til den. Har du fået styr på det? Står i samme situation!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted June 14, 2016 Share Posted June 14, 2016 Har du fået styr på det? Står i samme situation!? Har du prøvet løsningen jeg har foreslået? Virkede for mig Link to comment Share on other sites More sharing options...
teamchef72 Posted June 14, 2016 Author Share Posted June 14, 2016 (edited) Så fik jeg styr på det og shoppen op og køre igen. mostlyharmless er en folkehelt, tusinde tak for at hjælpe en stakkel som mig. Edited June 14, 2016 by teamchef72 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted June 14, 2016 Share Posted June 14, 2016 Ingen årsag Husk at rette titlen til Løst Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Praestegaard Posted June 17, 2016 Share Posted June 17, 2016 Hej Mostlyharmless - Endnu en som har opdateret og som ikke længere kan logge på admin. Jeg har læst løsningen men ved ikke noget om MySql. vores prestashop er hostet hos unoeuro. Kan du hjælpe mig med en guide til at få den rettet? På forhånd mange tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted June 17, 2016 Share Posted June 17, 2016 Helt sikkert, Når jeg har fri laver jeg lige en hurtig Guide til det og smider et link herpå til den. Med lidt held når jeg det i aften. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 17, 2016 Share Posted June 17, 2016 Jeg har tilladt mig at rette titlen til løst - så det er nemt for andre at finde en hurtig løsning, da det lader til, at denne fejl ofte opstår ved opgradering. Men det ændrer jo ikke på, at teamchef72 selv burde have gjort dette :-) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
linkstatic Posted June 17, 2016 Share Posted June 17, 2016 (edited) Helt sikkert, Når jeg har fri laver jeg lige en hurtig Guide til det og smider et link herpå til den. Med lidt held når jeg det i aften. Så er der styr på det!! Tak for hjælpen! Edited June 17, 2016 by linkstatic (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
bruun007 Posted July 18, 2016 Share Posted July 18, 2016 (edited) Hej. Håber det er ok jeg skriver... Men jeg har nu samme problem... Har været inde i MySql, men er ikke særlig skarp på det.... Er der nogle der kan hjælpe mig? På forhånd tak!!! Edited July 18, 2016 by bruun007 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted July 19, 2016 Share Posted July 19, 2016 Skriv en privat besked til mig så skal jeg se om jeg kan hjælpe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klinge Posted July 22, 2016 Share Posted July 22, 2016 (edited) Skriv en privat besked til mig så skal jeg se om jeg kan hjælpe Hej. Må jeg også gerne benytte mig af din hjælp? jeg har prøvet det du skriver i denne tråd, men det lader ikek til der sker noget ved de Edited July 22, 2016 by Klinge (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted July 22, 2016 Share Posted July 22, 2016 Hej. Må jeg også gerne benytte mig af din hjælp? jeg har prøvet det du skriver i denne tråd, men det lader ikek til der sker noget ved de Smid en privat besked så skal jeg se om jeg kan hjælpe 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rox123 Posted February 6, 2017 Share Posted February 6, 2017 Hej Mostlyharmless :-) Skriver til dig, da jeg kan se at du har hjulpet andre mht. problemer med at logge ind via Prestashop admin. Min webshop har været i bero i et stykke tid. Nu da jeg skulle logge ind, så får jeg følgende fejl: There is one error. Medarbejderen findes ikke, eller adgangskoden er ugyldig. Jeg vil blive rigtig glad og taknemlig hvis du kan guide mig hvad jeg skal gøre step by step :-) Tak. Jeg har webhotel hos Eurouno. Hilsen Rox Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 Kan da prøve.Skriv en privat besked så kan vi se på det Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 Hej Mostlyharmless :-) Skriver til dig, da jeg kan se at du har hjulpet andre mht. problemer med at logge ind via Prestashop admin. Min webshop har været i bero i et stykke tid. Nu da jeg skulle logge ind, så får jeg følgende fejl: There is one error. Medarbejderen findes ikke, eller adgangskoden er ugyldig. Jeg vil blive rigtig glad og taknemlig hvis du kan guide mig hvad jeg skal gøre step by step :-) Tak. Jeg har webhotel hos Eurouno. Hilsen Rox Har lige smidt dig et par spørgsmål i en privat besked. Kan nemlig være mange småting Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 Og når mostlyharmless bliver ved med at svare via private beskeder så bliver vi andre ikke klogere. På dette forum plejer vi at dele viden og løsninger Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted February 8, 2017 Share Posted February 8, 2017 Skal nok smide de løsninger op jeg kommer frem til, løsningen på det oprindelige opslag ligger faktisk som post nr 2.Men dette lød som en anden issue og derfor ville jeg ikke "mudre" denne tråd til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted February 8, 2017 Share Posted February 8, 2017 Og når mostlyharmless bliver ved med at svare via private beskeder så bliver vi andre ikke klogere. På dette forum plejer vi at dele viden og løsninger Næsten alle Nå ja Lige en ekstra ting, bruger selv dette forum til viden og alt jeg har gjort for andre igennem denne side har jeg ALDRIG modtaget noget for. Jeg har kun interesse i at vidensdelingen fortsætter, men det være sagt så gider jeg heller ikke sidde og cut'n'paste den samme løsning 10 gange fordi man ikke gad læse de første opslag. Hvis der så kommer en helt urelateret post, så i stedet for at gå helt amok vil jeg hellere hjælpe folk med at finde det reele problem i stedet for råbe "åbn din egen tråd med problemet" når de ikke er klar over hvad problemet er og det er nu engang lettere i en PM, og/eller et telefon opkald som jeg også har gjort. Men jeg er da ked af du ser det på den måde pertho, specielt når man ser flere og flere virksomheder sidde herinde og direkte finder kunder. Undskyld det lidt sure opstød og er der andre jeg kan hjælpe fremover vil jeg da gerne hvis jeg kan og har tid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted February 8, 2017 Share Posted February 8, 2017 Jeg synes, det er fint, du hjælper andre. De meget lange tråde kan dog være lidt svære at finde rundt i, så det er derfor, det er en god ide at starte en ny tråd (men det er jo spørger, der skal gøre dette). /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts