viruz Posted June 10, 2016 Share Posted June 10, 2016 ik heb volgend probleem ik heb ongeveer 1800 producten in de webshop Tot hiertoe is alles vlot verlopen echter als ik nu een product toevoeg via storemanager komt het wel perfect in de back-end doch niet meer in de front-end heb al in de backend opnieuw geindexeerd doch niks veranderd iemand raad ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adeko.nl Posted July 13, 2016 Share Posted July 13, 2016 Beste Viruz, Eigenlijk hebben we wat meer informatie over de configuratie instellingen nodig hebben om hier een concreet antwoord op te kunnen geven. Het klinkt alsof er ergens een instelling niet goed staat, het kan bijvoorbeeld zo zijn dat je voorraad op 0 staat en je ingesteld hebt staan dat producten zonder voorraad niet getoond mogen worden binnen de webshop. Echter is dit misschien helemaal niet het geval omdat je wel een voorraad ingesteld hebt of de instellingen dat producten niet getoond mogen worden als deze niet op voorraad zijn uitgeschakeld hebt staan. Zou je een voorbeeld kunnen posten van het importbestand? Wellicht kunnen we hier al een fout in ontdekken en je een stap verder helpen. We vernemen het graag van je. Met vriendelijke groet, Het Adeko team! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts