rophome Posted June 8, 2016 Share Posted June 8, 2016 Hejsa Min prestashop er begyndt at sende rigtig mange ens mails til kunderne når de køber. Er der nogen der har en ide? Der er altid ca 24 minutter imellem de afsendte mails. Jeg har en åben webservice API til pakkekabels med ordre ret(put) godkendelse, Jeg har attached en gif af ordre status. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dinprestashop Posted June 17, 2016 Share Posted June 17, 2016 Hej rophome :-) Fik du løst det ? //Nick Link to comment Share on other sites More sharing options...
rophome Posted June 17, 2016 Author Share Posted June 17, 2016 On 6/17/2016 at 11:44 AM, dinprestashop said: Hej rophome :-) Fik du løst det ? //Nick Hej Nick Jeg har fjernet ordre update adgang til pakkelabels api'en det ser ud til at have stoppet problemet, men nu skal jeg selv opdatere ordre med T&T reference.. Lidt irreterende men bedre end at spamme kunderne /Ronnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
dinprestashop Posted June 17, 2016 Share Posted June 17, 2016 Har du Mail alerts installeret ?, tænkte på om hvis du fjernede det og smed det ind igen om det så kunne løse det. //Nick Link to comment Share on other sites More sharing options...
rophome Posted June 17, 2016 Author Share Posted June 17, 2016 Hej. Nej jeg har ikke installeret mail alerts modulet. /Ronnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
dinprestashop Posted June 17, 2016 Share Posted June 17, 2016 Hej :-) Vildt mærkeligt og også spændende på den underlige måde :-) Der er også en mulighed for at smide din side op på en test server og så lige slette alle ordre og begynde at debugge hvis det er. det er da vildt mærkeligt problem det der :-). //Nick Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts