dreamwheels Posted June 7, 2016 Share Posted June 7, 2016 Hej alle, Jeg er ved at lave en webshop og er færdig med design og oprettelse af kategorier, så nu mangler jeg næsten bare at sætte varer ind. Det jeg har tænkt mig at gøre er at bestille varen fra min leverandør når jeg får en bestilling. Dvs. Dropshipping. Men hvordan holder jeg styr på min leverandørs lagerstatus? Kan det virkelig passe at jeg manuelt skal tjekke min leverandørs hjemmeside, og så gå ind og redigere lagerstatussen på min egen? Tak på forhånd Dreamwheels.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 7, 2016 Share Posted June 7, 2016 Prøv at søge på dropshipping moduler, der findes flere forskellige. Resten vil være afhængigt af, hvad din leverandør har af muligheder for at opdatere lagerstatus løbende, så den passer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dreamwheels Posted June 7, 2016 Author Share Posted June 7, 2016 Min leverandør opdaterer én gang om dagen. Hvad er det lige præcis det her modul burde kunne gøre? Tak for hurtigt svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
dreamwheels Posted June 7, 2016 Author Share Posted June 7, 2016 Så vidt jeg kan se sender modulerne bare en mail til min leverandør om en ordre. Det jeg har brug for er en måde at holde min side opdatere med korrekt lagerstatus af varerne fra min leverandørs hjemmeside. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 7, 2016 Share Posted June 7, 2016 On 6/7/2016 at 6:52 PM, dreamwheels said: Så vidt jeg kan se sender modulerne bare en mail til min leverandør om en ordre. Det jeg har brug for er en måde at holde min side opdatere med korrekt lagerstatus af varerne fra min leverandørs hjemmeside. Det stiller krav til, hvad din leverandør kan stille til rådighed af oplysninger, idet din shop jo så skal hente denne lagerstatus. Søg videre inden for dropshopping og evt. noget med supplier stock status Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted June 7, 2016 Share Posted June 7, 2016 Du kan bruge mit importfast-modul til formålet (via et cron-job). Det kræver blot, at du kan hente en CSV- eller XML-fil fra din leverandør. /Kjeld 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts