Jump to content

Prijs veranderen in prijs op aanvraag?

Recommended Posts

Er is een CSV bestand welke een leverancier heeft geupload bij hun op de server. Alleen volgensmij is deze wel met mijn dealerlogin beveiligd. Dit bestand passen zij elke ochtend aan met de nieuwe prijzen en eventueel nieuwe producten.

Tussen 0200 en 0300 's ochtends wordt het bestand geüpdatet. dit bestand is rechtstreeks van de website te downloaden via WEBSITE.NL/silver.download/products/products_v2_0.csv echter kan ik dit bestand niet downloaden als ik niet bij mijn leverancier op de website ben ingelogd. Nu heb ik eventueel wel een PHP code waarmee ik het bestand automatisch zou moeten kunnen downloaden, dus het gaat nu nog enkel om het importeren denk ik. Deze code vraagt trouwens ook om mijn logingegevens, dus verwacht dat ik dat wel voor elkaar zou moeten krijgen.

Edited by RemcoDr (see edit history)

Je kan ook de shop in catalogus mode zetten, en dan zelf de template aanpassen dat er een button in komt te staan met 'prijs opvragen'.

Zit je alleen nog even met de koppeling naar de betreffend artikel, maar dat moet niet te moeilijk zijn met een formuliertje en een mail functie.

De URL van je huidige pagina kan je afvangen met 'post' of 'get' en dan naar je toe laten mailen.

Soort van contactformuliertje eigenlijk waarbij je de link naar de actieve pagina mee stuurt.