RemcoDr Posted June 6, 2016 Share Posted June 6, 2016 Hallo! Is het mogelijk om prijzen van producten weg te halen en hier aan te geven dat de prijs op aanvraag is? Ik zit namelijk met producten welke per dag variëren van prijs. \ Alvast bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RemcoDr Posted June 6, 2016 Author Share Posted June 6, 2016 En zon tool is er niet al bestaand? want dat zou dat een optie zijn inderdaad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RemcoDr Posted June 6, 2016 Author Share Posted June 6, 2016 Er is een CSV bestand welke een leverancier heeft geupload bij hun op de server. Alleen volgensmij is deze wel met mijn dealerlogin beveiligd. Dit bestand passen zij elke ochtend aan met de nieuwe prijzen en eventueel nieuwe producten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RemcoDr Posted June 6, 2016 Author Share Posted June 6, 2016 (edited) Tussen 0200 en 0300 's ochtends wordt het bestand geüpdatet. dit bestand is rechtstreeks van de website te downloaden via WEBSITE.NL/silver.download/products/products_v2_0.csv echter kan ik dit bestand niet downloaden als ik niet bij mijn leverancier op de website ben ingelogd. Nu heb ik eventueel wel een PHP code waarmee ik het bestand automatisch zou moeten kunnen downloaden, dus het gaat nu nog enkel om het importeren denk ik. Deze code vraagt trouwens ook om mijn logingegevens, dus verwacht dat ik dat wel voor elkaar zou moeten krijgen. Edited June 6, 2016 by RemcoDr (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RemcoDr Posted June 6, 2016 Author Share Posted June 6, 2016 Waar moet ik dit aan toevoegen? Nu wordt het moeilijk haha. Ben ondertussen aan het kijken of ik de download voor elkaar krijg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
naimed Posted June 10, 2016 Share Posted June 10, 2016 Je kan ook de shop in catalogus mode zetten, en dan zelf de template aanpassen dat er een button in komt te staan met 'prijs opvragen'. Zit je alleen nog even met de koppeling naar de betreffend artikel, maar dat moet niet te moeilijk zijn met een formuliertje en een mail functie. De URL van je huidige pagina kan je afvangen met 'post' of 'get' en dan naar je toe laten mailen. Soort van contactformuliertje eigenlijk waarbij je de link naar de actieve pagina mee stuurt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts