jeg-er-mini Posted April 30, 2010 Share Posted April 30, 2010 Jeg er ved at videre give min side Modeparfumer.dk til ny ejer i den forbindelse har jeg nogle problemer.Bankoverførsel virker ikke prøv selv at lave en og så kommer der kun denne tekst frem ordre/customers/modeparfumer.dk/modeparfumer.dk/httpd.www/modules/tm4b/mails/dk/sms_new_order.txt hvad skal jeg gøre evt. nogle der kan lave det for en lille sum penge?Teksten i bunden af siden med min oplysninger hvordan for jeg dem rettet?Kontakt mig evt. på mail [email protected] hvis du kan hjælpeMvh Lasse Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted April 30, 2010 Share Posted April 30, 2010 Hej Lasse.Det er fordi, der mangler danske oversættelser til tm4b. Du kan starte med at kopiere en/sms_new_order.txt til dk/sms_new_order.txt og en/sms_out_of_stock.txt til dk/sms_out_of_stock.txt.Teksten i bunden er formentlig hårdtkodet i themes/tp_cosmetics/footer.tpl./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts