NaviGo Posted April 30, 2010 Share Posted April 30, 2010 Hej Drenge,Jeg sidder og tester min ny opsatte webshop og til sidste skriver denDen følgende e-mail-skabelon mangler: /customers/uniq-performance.dk/uniq-performance.dk/httpd.www/webshop/modules/mailalerts/mails/dk/productoutofstock.txtHvad er det og hvad gør den, og hvordan retter jeg fejlen ? Tal Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted April 30, 2010 Share Posted April 30, 2010 Det er noget af det, der mangler i den danske oversættelse. Jeg har vedhæftet en tekst- og en HTML-fil til formålet./Kjeld productoutofstock.txt productoutofstock.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
NaviGo Posted May 1, 2010 Author Share Posted May 1, 2010 Hvor ligger jeg den ind henne ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted May 1, 2010 Share Posted May 1, 2010 Du skal oprette modules/mailalerts/mails/dk hvis det ikke findes og så lægge filerne der./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts