qxlshop.com Posted April 28, 2010 Share Posted April 28, 2010 Sjovt nok er der forskel i javascript koden på den der er brugt i butiki hvor $ tegnet er væk og det der er uploaded her hvor det uden virker og det andet ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted April 28, 2010 Share Posted April 28, 2010 Du bliver nok nødtil at være lidt mere specifik for at jeg kan følge med Er der noget du skal have hjælp til Link to comment Share on other sites More sharing options...
qxlshop.com Posted April 28, 2010 Author Share Posted April 28, 2010 ja måske men prøver at pille den ned for havde installeret betaen af prestashop men har hentet 1.2 nuhvor ewire modulet skulle virke. Den er konfigureret rigtigt nok til 1.3.2 men når kunden klikker på vælg at betale med ewire popper vinduet ikke op men formoder det er versionsforskellen og ikke som først antaget ewire modulet.Med venlig hilsenqxlshop.comJan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted April 28, 2010 Share Posted April 28, 2010 Hvis Ewire er din eneste betalings løsning, og du har dem, for at kunne modetage kortbetalinger, så vil jeg anbefale dig at bruge moneybookers i stedet for.Jeg har ikke arbejdet med den konkrete modul desværre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts