beer distributor Posted April 28, 2010 Share Posted April 28, 2010 Beste prestashop gebruikers,zou het mogelijk zijn om de categorie afbeeldingen per taal in te stellen?Omdat ik met subcategorieën wil werken en hieraan een afbeeldingen wil koppelen om het wat overzichtelijker te maken.Maar dan zou het wel per taal een andere afbeelding moeten zijn.Het gaat enkel maar om de categorie afbeelding (afbeelding met categorie namen).Iemand enig idee hoe dit op te lossen?Desnoods kan ik ze handmatig uploaden met ftp de andere taal afbeeldingen.Dat je dan zoiets krijgt als de geen afbeelding beschikbaar.Dus voor nederlands bv de categorie afbeelding: 1-category.jpg en voor engels: en-1-category.jpgAlvast bedankt voor jullie reactie's Link to comment Share on other sites More sharing options...
TropischBruin Posted April 28, 2010 Share Posted April 28, 2010 Dit is wel mogelijk maar hiervoor zul je de code moeten aanpassen zodat deze "ziet" welke taal geselecteerd is. Standaard is het dus niet mogenlijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
beer distributor Posted April 28, 2010 Author Share Posted April 28, 2010 Alvast bedankt, het is niet enkel de code van category.tpl dat ik dien aan te passen zeker?Of wel? kan u mij op weg helpen aubbedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
beer distributor Posted May 12, 2010 Author Share Posted May 12, 2010 Niemand die helpen kan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TropischBruin Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 Ik zou het echt niet weten, ben namelijk niet zo thuis in Smarty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts