NaviGo Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 Kan man lave en "projekt" Side inde på ens webshop eller er det helt umuligt ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted April 28, 2010 Share Posted April 28, 2010 Hvad mener du med en projekt-side? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted April 28, 2010 Share Posted April 28, 2010 Du kan oprette CMS's som det passer dig, det er tekst sider. Det gør du under tools->CMSDu kan herefter få dem vidst i oplysninger (modulet) ved at gå ind og konfigurere oplysninger modulet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NaviGo Posted April 28, 2010 Author Share Posted April 28, 2010 siden der er snakke om er uniq-performance.dk/webshopDet jeg skal bruge er en menu ved siden af "home" i toppen hvor man kan lave en cms side...Hvordan gøres dette ?Håber i forstår Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted April 28, 2010 Share Posted April 28, 2010 Som jeg beskriver det, så skal du bare ligge det ind i din menu med et link dertil.Du kan prøve at kigge på www.verdious-wardrobe.dk/shop/ under fx størrelsesguide Der har jeg gjort som beskrevet, og lagt linket til siden ind i menuen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts