LHelektro Posted May 10, 2016 Share Posted May 10, 2016 Dobrý den,začal jsem budovat svůj nový eshop pomocí PrestaShop. Celou dobu mně provází nějaké problémy, ale většinou se mi je povedlo vyřešit.Řešil jsem jak udělat dobírku s poplatkem. Koupil jsem si Cash on delivery with fee v1.1.3. Program funguje dobře, jediný problém který mám, je že v koncovém souhrnu se zobrazuje blok s kategoriemi, který tam nemá co dělat. (U integrovaného modulu Bankovní převod se nezobrazuje).Snažil jsem se hledat v kódech, ale jsem samouk a tak jsem nikde nic nenašel.Prosím o pomoc nebo aspoň přesměrování na člověka, který by mi mohl s tímto problémem pomoct.PrestaShop v1.6.1.5Předem děkuji Link to comment Share on other sites More sharing options...
WEBDVL Posted May 10, 2016 Share Posted May 10, 2016 Skús: Admin > Nastavenia > Šablóny > Pokročilé nastavenia a pozri či má daný modul v zozname vypnutý zobrazenie ľavého stĺpca. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LHelektro Posted May 10, 2016 Author Share Posted May 10, 2016 Děkuji za odpověď, v nastavení šablony tohle bohužel nastavit nelze, zkoušel jsem i více šablon a problém přetrvává, z čehož soudím, že problém bude někde v modulu. Koukal jsem několikrát do souborů modulu, ale nejsem nijak extra znalý a nic jsem nenašel. V příloze přikládám použitý modul. Děkuji pscodfee.zip Link to comment Share on other sites More sharing options...
WEBDVL Posted May 10, 2016 Share Posted May 10, 2016 Tak skús ešte takto: Admin > Moduly > Pozície Najdi si stĺpec displayLeftColumn a tam Blok kategórie. Daj upraviť a do vínimok daj: module-pscodfee-validation Link to comment Share on other sites More sharing options...