mostlyharmless Posted May 9, 2016 Share Posted May 9, 2016 (edited) Hejsa.Har et lidt underligt problem, har på min test server opsat en prestashop med paypal, men har et underligt problem.Lige meget hvad jeg gør vil den ikke vise paypal logoet på payment siden (trin 5 under betaling)Har forsøgt at kopiere billederne over osv, men selv på den destination som url'en på billeder henviser til viser den stadig ikke logoet.Er der nogen der har oplevet dette? Mvh.Bo Edited May 10, 2016 by mostlyharmless (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted May 9, 2016 Share Posted May 9, 2016 Hej Bo Ligger din shop i et underkatalog? /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted May 10, 2016 Author Share Posted May 10, 2016 Den er installeret vis bitnami på en xampp server så kan faktisk godt være det. Men selv når jeg smider billederne op i roden findes de ikke. så der er en eller anden lille underlig "bug" et eller andet sted. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted May 10, 2016 Author Share Posted May 10, 2016 Ah fandt fejlen, det var min Xampp server som ikke var 100% rigtigt sat op Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts