stuffb Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 Hej!Lade in invoice-modulen (faktura) som Ni lade upp i en annan tråd på forumet. Jag får upp den så att jag kan installera den i administrationspanelen men när man skall gå vidare i beställningen på hemsidan så kommer den inte upp som betalningsalternativ, har bara kortbetalningar osv (som fungerar bra).Hoppas Ni vet var problemet ligger!//FireAsEDIT: Det står "Ingen Mall". Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 Låter som något problem med tpl filen som inte hittas eller kan läsas av apache/php Link to comment Share on other sites More sharing options...
stuffb Posted April 26, 2010 Author Share Posted April 26, 2010 Ska jag ändra i min källkod för att den ska läsa rätt fil? vart gör man det? Som ni nog märkt är jag inte bra på att hitta filerna Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted April 26, 2010 Share Posted April 26, 2010 har du bytt namn på filen? eller gjort ändringar i den som var med i paketet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stuffb Posted April 26, 2010 Author Share Posted April 26, 2010 Har inte rört någonting i mappen, lade bara till den i modules och installerade den i backoffice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts