hetschoenmakertje Posted May 6, 2016 Share Posted May 6, 2016 Heeft iemand ervaring met betrekking tot de module van Shops United binnen Prestashop?? Heb van hen een zeer aantrekkelijk aanbod gekregen. Maar werkt hun module goed binnen Prestashop?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
musicmaster Posted September 13, 2016 Share Posted September 13, 2016 Hoi schoenmakertje, Ben je hiermee nog wat verder gekomen? Ik ben daar nu ook naar aan het kijken. Ze werken niet met een module maar met een webservice. Maar ik mis plaatjes hoe het er in de praktijk uitziet.De handleiding is erg vaag en algemeen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hetschoenmakertje Posted September 13, 2016 Author Share Posted September 13, 2016 Ben er niet mee door gegaan omdat er inderdaad geen module en / of voorbeelden van zijn. Maar daar loop je bij vele tegenaan is inmiddels mijn ervaring, ze roepen allemaal ja hoor eerkt perfect. Maar als je vraagt om een demo shop, hebben ze die niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
musicmaster Posted September 13, 2016 Share Posted September 13, 2016 (edited) Op mijn mailtje aan hun kreeg ik de reactie Kort gezegd komt het erop neer dat je een "order completed" status definieert in je shop. Als je je order klaar hebt zet je deze daarop. Daarna is het wachten tot de uurlijkse inlezing langs komt. Pas daarna kun je je labels uitdraaien. De koppeling die wij met Prestashop hebben is geen module of plugin maar is een webservice koppeling. U dient dus in de website van de klant een API sleutel te genereren die we vervolgens koppelen aan ons verzendsysteem. Middels onderstaande link vind u de handleiding hoe u deze sleutel kunt aanmaken. De koppeling zorgt er dan voor dan de orders automatisch om het hele uur worden ingelezen in het verzendsysteem. Edited September 16, 2016 by musicmaster (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts