Hachiroku Posted May 3, 2016 Share Posted May 3, 2016 Hallo, maak gebruik van de standaard template voor een verder uit te bouwen webshop, maar loop tegen vervelend puntje aan. Categorie voorzien van tekst en een afbeelding, maar als ik dan de productpagina bekijk staat de tekst door de afbeelding. Deze afbeelding mag wat mij betreft achterwege gelaten worden op deze pagina, maar zie hiervoor nergens een instelling staan. In de afbeelding een screenshot van eerst de categorie pagina en daarna de productpagina. Alvast bedankt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
musicmaster Posted May 9, 2016 Share Posted May 9, 2016 Ik zie een afbeelding van een categoriepagina en die van een subcategoriepagina aan elkaar geplakt (heel verwarrend). Een product pagina zie ik niet. De code die de header van de categorie pagina aanstuurt staat in category.tpl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hachiroku Posted May 10, 2016 Author Share Posted May 10, 2016 musicmaster, dank voor je reactie. De bijlage is een bijlage waarin beide staan vermeld. De eerste shot is van de hoofdcategorie met daarin 2 subs categorieen. Het tweede deel is al je de subcategorie hebt aangeklikt en hieronder dus alle producten ziet die hieronder vallen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts