Hannie Posted April 30, 2016 Share Posted April 30, 2016 ik kan niet inloggen in mijn admin Prestashop . krijg wel een nieuw wachtwoord maar komt erniet in hij geeft ook geen foutmelding ook de cache verwijderd maar dan werkt het niet . dit is gebeurd tijdens een update binnen prestashop ik ben niet technische hoe is het op te lossen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hannie Posted April 30, 2016 Author Share Posted April 30, 2016 Ik hoop dat iemand hier mij kan helpen zo dat ik verder kan Link to comment Share on other sites More sharing options...
musicmaster Posted April 30, 2016 Share Posted April 30, 2016 ik kan niet inloggen in mijn admin Prestashop . krijg wel een nieuw wachtwoord maar komt erniet in hij geeft ook geen foutmelding ook Je wachtwoord werkt wel (probeer maar een ander wachtwoord - dan krijg je wel een foutmelding). Alleen nadat je inlogt wordt je geredirect naar de inlogpagina. Dat is helaas een probleem dat wel vaker voorkomt maar waar geen standaard oplossing voor is. Met wat rondzoeken op het forum zul je er heel wat posts over tegenkomen en ook tips over oplossingen die bij sommige mensen gewerkt hebben. Voor mij is het nu even weekend.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hannie Posted April 30, 2016 Author Share Posted April 30, 2016 Geprobeerd maar met een ander wachtwoord maar geen toegang . ik zal kijken hier op het forum Dankjewel voor je hulp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts