frihauge Posted April 28, 2016 Share Posted April 28, 2016 Har lige sat en ny prestashop 1.6.1.5 op og vil have nyt tema installeret. Prøved først at uploade indefra backend Så får jeg følgende fejl "Server filstørrelse er forskellig fra lokal filstørrelse" Prøvede så at uploade den først fra ftp, samme fejl. Hå så prøvet at manuelt at lægge den ind under theme, men jeg kan ikke se eller vælge den fra backend, kun default theme er tilgængeligt. Det er det her gratis theme jeg prøver at få ind. http://www.leotheme.com/download/prestashop-free-template/summary/256-leo-game-gear/3145-leo-gamegear-psv1614.html Nogen der kan hjælpe Mvh Esben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 28, 2016 Share Posted April 28, 2016 Preferencer, temaer, tilføj tema er den måde du skal gøre det på. Virker det ikke, så kontakt theme udvikleren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuk66 Posted April 28, 2016 Share Posted April 28, 2016 Du version er 1.6.1.5, og dette tema er kompatibel fra 1.6.1.2 til 1.6.1.3. Prøv at ændre det i config.xml fil: You version is 1.6.1.5 and that theme is compatible from 1.6.1.2 to 1.6.1.3. Try to change it in the Config.xml file: <variations> <variation name="leo_gamegear" directory="leo_gamegear" responsive="1" default_left_column="0" default_right_column="0" product_per_page="1" from="1.6.1.2" to="1.6.1.5"/> </variations> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts