Michael Picarelli Posted April 25, 2016 Share Posted April 25, 2016 Even een vraagje. Ik wil graag de prijs incl. BTW laten zien op de productpagina. Momenteel geeft hij deze excl. btw. In de winkelwagen wordt wel alles netjes weergegeven (incl. en excl. btw). Iemand een idee? Link to comment Share on other sites More sharing options...
musicmaster Posted April 28, 2016 Share Posted April 28, 2016 Dat is niet het default gedrag. Dus het zou handig zijn als je meer details geeft... Wat soms een effect geeft dat erop lijkt is dat een engelstalige browser ertoe leidt dat het systeem denkt dat je in de VS zit - en dus geen BTW toont. Als je dan inlogt met je Nederlandse adres komt er alsnog BTW bij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
deShopShop Posted May 16, 2016 Share Posted May 16, 2016 Hi, weet niet of je de oplossing inmiddels al hebt maar anders zou ik even kijken bij klanten>groepen, hier kun je per groep aangeven of de prijzen in of ex worden weergegeven. succes. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janita Posted November 20, 2016 Share Posted November 20, 2016 Hi, weet niet of je de oplossing inmiddels al hebt maar anders zou ik even kijken bij klanten>groepen, hier kun je per groep aangeven of de prijzen in of ex worden weergegeven. succes. bedankt voor dit antwoord. Ik was bezig om de voorbeeldinhoud te begrijpen en kon er niet achterkomen hoe dit nu werkte. Nu dus wel, dus bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts