serdar37 Posted April 18, 2016 Share Posted April 18, 2016 (edited) Goedenavond ik heb eem webwinkel voor tweedehandse automaterialen en wil graag de onderdelen die ik heb in mijn webwinkel invoeren en tergelijken tijd adverteren op marktplaats speurders etc nu is mijn vraag of dit mogelijk is, is er al een module hiervoor Edited April 18, 2016 by serdar37 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
serdar37 Posted April 18, 2016 Author Share Posted April 18, 2016 Voor andere platformen zijn deze modulen er wel en ik heb een soort gelijke aanbod gehad van een bedrijf die dit doet alleen vind het zonde om nu mijn eigen website op te geven na zoveel energie en tijd, dus wilde kijken of ik dit zelf ook zou kunnen doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
G.H. Posted June 12, 2018 Share Posted June 12, 2018 Al iets bekend over deze module? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted June 25, 2018 Share Posted June 25, 2018 Bij advertentieplanet kan je dat gewoon met je webwinkel koppelen. Persoonlijk denk ik dat je teveel betaald omdat je met een abonnement bij Channable veel meer zaken kan koppelen op 1 abonnement: google, marktplaats, beslist, bol etc. Dan ben je voor 39 euro per maand klaar(excl klikkosten) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts