Unica e-shop Posted April 18, 2016 Share Posted April 18, 2016 (edited) Hej alle Jeg vil spørger om nogen af jer kan hjælpe mig eller vejlede mig til hvordan jeg fjerne "Log ind - fanen" som vises som den 2. skridt når man checker ud? De løsninger som jeg indtil videre har set på fjerner godt nok "log ind - fanen" men de fjerner desværre også muligheden for at hvis en kunde selv ønsker at oprette en konto. Mere præcist sagt ønsker jeg at konto regestering skal være frivilligt og ikke "tvang" . Jeg håber nogen af jer kan hjælpe mig. På forhånd mange tak. ----- Englsih Hi all I want to remove the "Log ind - tab" from check out process, but at the same time i like to give the option to my customer to create an account, which only should show up when they click on my account and not when they go to check out. I hope some of you can help me. Thanks my website is: www.unicae-shop.uk (under construction) Edited April 18, 2016 by Unica e-shop (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted April 18, 2016 Share Posted April 18, 2016 Invester i et one-page-checkout modul (f.eks. fra canin.sk) - nok de bedste penge man kan smide efter et modul, der giver en væsentlig bedre konvertering i din shop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts