pdaalmeer Posted April 12, 2016 Share Posted April 12, 2016 Hallo, Voor het kopiëren van een prestashop naar een andere server heb ik de handleiding gevolgd.bestanden met ftp kopiëren naar nieuwe omgeving database backup met cpanel (export naar zip file), database import van de zip file aanpassen database naam, user en wachtwoord in settings.inc Als ik dit doe krijg ik helaas een foutmelding (zie attachement) Misschien iemand enig idee wat ik nu nog kan proberen??? Al lange tijd naar oplossing gezocht, maar nog steeds geen kopie kunnen maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
musicmaster Posted April 14, 2016 Share Posted April 14, 2016 (edited) Hij zegt dat hij de database tabel niet kan vinden. Probleempje met de prefix misschien? Kijk eens met PhpMyAdmin of je daarmee de tabel wel kunt vinden. Edited April 14, 2016 by musicmaster (see edit history) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pdaalmeer Posted April 14, 2016 Author Share Posted April 14, 2016 dankje voor de antwoord. Inmiddels gevonden. Bleek dat er nog cache van de oude site aanwezig was, en de SEO instellingen /home site moesten nog worden ingesteld . Werkt inmiddels weer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts