svendstave Posted April 6, 2016 Share Posted April 6, 2016 (edited) Jeg har lige lavet en prestashop installation 1.6.1.4 og installeret quickpay 4.0.23 jeg kan gennenfører betalinger med paypal, men selvom quickpay er konfigureret kommer den ikke frem som betalingsmulighed. Jeg har haft afinstalleret og geninstalleret modulet - ingen ændring Jeg har slettet class_index.php - ingen ændring Jeg søgt og læst uden at finde det som gør en forskel (debug er slået fra).... jeg krydser fingre for at en kan hjælpe med en løsning Svend https://ps.tytera.dk // rettet PrestaShop version Edited April 8, 2016 by svendstave (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted April 8, 2016 Share Posted April 8, 2016 Jeg har e-mailet med Svend og problemet er løst. QuickPay blev ikke vist på betalingssiden, da displayPayment-hooket slet ikke blev vist. /Kjeld 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
svendstave Posted April 10, 2016 Author Share Posted April 10, 2016 (edited) For at gøre det helt klart hvad årsagen til mit problem var har jeg gennemført lidt ekstra debugging... Den direkte årsag til problemet er at Quickpay modulet ikke er kompatibelt med det nye modul: Advanced EU Compliance v2.0.1 - af PrestaShop Quickpay er nok ikke det eneste modul som pt ikke 'kan li' Advanced EU Compliance, det fjerner tilsyneladende hook displayPayment og indsætter et nyt hook displayPaymentEU. Så pas lidt på med Advanced EU Compliance - /Svend Edited April 10, 2016 by svendstave (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts