Give Stål og Jern Posted April 6, 2016 Share Posted April 6, 2016 (edited) Har været ved at opgradere fra 1.5 til 1.6.1.4 op ser ud som om at ikke alle mine sql tabeller kan flyttes. Er der nogen der har en original sql tabel af order_state og order_state_lang som jeg kan få Edited April 11, 2016 by Give Stål og Jern (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 6, 2016 Share Posted April 6, 2016 Det tyder ikke godt. Jeg ville rulle tilbage og opgradere igen - og finde ud af, hvorfor der ikke kan opgraderes på normal vis. Du vil med al sandsynlighed blot blive ramt af uendelige fejl fra nu af, hvis du forsøger at "hacke" dig til en løsning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Give Stål og Jern Posted April 6, 2016 Author Share Posted April 6, 2016 Jeg har "hacket" mig til løsning på nogen ting og andre er løst ved slavemetoden(back office). Den eneste fejl jeg oplever er at der sættes forkert ordre status når man gennemfører betaling, og at kunden får en fejl 505, selv om alt udover ordrestatus er korrekt. Jeg er iøvrigt nød til at "hacke", da min product_attribute og product_attribute_shop er på 420480 linier hver. csv_import og/eller back office er tager bare for lang tid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 6, 2016 Share Posted April 6, 2016 (edited) Det lyder jo helt sindssygt med over 400000 linjer. Jeg ville stadig gå efter at fixe kilde til fejl i opgraderingen. For hvis du oplever fejl i forbindelse med noget så "basalt" som ordrer, så er der med garanti andre fejl, du ikke har fundet endnu.... Opgraderer du på en lokal server eller online? Edited April 6, 2016 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Give Stål og Jern Posted April 7, 2016 Author Share Posted April 7, 2016 Jeg har nogle varer som sælges i længder af 100cm, 101cm, 102cm......1200cm så med ca. 500 varer bliver der mange linier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 8, 2016 Share Posted April 8, 2016 Du svarer ikke på mit spørgsmål:-) Men det ændrer ikke på min anbefaling om at finde kilden til problemet, før en opgraderet shop går live. Det er noget rod at rette manuelt i databasen for at løse opgraderingsproblemer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Give Stål og Jern Posted April 11, 2016 Author Share Posted April 11, 2016 Online. Server softwaren blev opdateret til en version der gjorde at man ikke kunne gennemføre bestillinger, så siden virkede ikke alligevel. Men du indspirede mig til at lave en ren lokal udgave, som jeg kopierede ordre_state fra så nu køre det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts