Richard1972 Posted April 1, 2016 Share Posted April 1, 2016 Hallo, Ik heb een klant in Belgie en zij betalen bij een order boven de 50 euro 6.20 voor het pakket. Echter bij haar komen er helemaal geen verzendkosten naar boven. Bij haar is het altijd gratis verzenden. Ik heb al een nieuw account aangemaakt maar niets helpt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benjamin A Posted April 14, 2016 Share Posted April 14, 2016 Richard. ben je ondertussen al verder geholpen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard1972 Posted April 14, 2016 Author Share Posted April 14, 2016 Nee, ik heb nog steeds geen oplossing en het probleem speelt nog steeds bij de klant Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benjamin A Posted April 14, 2016 Share Posted April 14, 2016 Richard stuur me even een prive bericht dan kunnen we er even naar kijken. Zal een niet zo moelijk probleem zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
mnevens Posted May 11, 2016 Share Posted May 11, 2016 Beste, hebben jullie hiervoor een oplossing gevonden? Ik heb nl hetzelfde probleem met Shipping Manager van Bpost. Groeten, Marc Link to comment Share on other sites More sharing options...
puntnl Posted August 30, 2016 Share Posted August 30, 2016 (edited) Hallo, is er iemand met een oplossing? Verzenden 4 regio's aangemaakt met allemaal hun eigen staffel bij verzenden NL gaat alles volgens plan Bij verzenden regio 1 en regio wereld ( zo heb ik ze maar even genoemd) geeft hij aan dat deze optie niet mogelijk is. Bij Regio 2 kan ik het wel invullen, maar als ik dan "winkelwagen bijwerken"klik dan is verzenden gratis. Het gekke is is dat ik er achterkwam dat je natuurlijk wel je producten geschikt moet maken voor een andere carrier ( dom, dom, dom) maar hela voorkwam dit alleen de error in regio 1 en wereld dat ik niets kon kiezen, want dat gaat nu wel. Het is dus erg vreemd dat ik alleen NL had vrijgegeven maar er in regio 1 wel een land te kiezen was. Wat erg vreemd blijft is dat ik na de vrijgave wel alle landen met succes kan kiezen, maar ik na bijwerken van de winkelwagen altijd gratis verzend naar het buitenland.... zelfs al is de prijs zelfs te laag voor gratis verzenden in Nederland. Wie heeft er een oplossing? Edited August 30, 2016 by puntnl (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts